F1 Sepang KLIA



rasanya agak lama gak aku tk menulis dlm blog ni..acara demi acara.. program demi program membuatkan aku sibuk sesangat..

kali ni aku dpt tiket free F1.. actually ni la first time aku nak pegi tnguk F1 ni..sblom ni bukan tkde orang yg ngajak..cuma tkde $ dan masa aje..so bila dh dapat..apa lagi...bawak le sekali permata hatiku .. memula semuanya berjalan agak lancar la..kecuali cuaca yg panas dan tetiba berubah jadi mendung..dah bentang tikar...nak order air...alamak.. setin coke rm5..bia btol? karipap tiga ketul rm5.... hahahahhaa.. nasi ayam sebungkus rm10...wahahahha....tkbleh jadi ni..

esoknya aku pi laie...tp dengan membawa BEKAL... hahah...cemana aku menyeludup bekal tu? Allah saje yg tau..hahahhaha...tp ada nasi goreng, nuget, kentang goreng, air sirap sebotol besar...dan juga jajan² utk anak2 aku...janji puas..ye tak.. yg penting FERARRI menang...
yeah yeah yeah....

~taun depan sure aku pegi lagi...ngn anak² aku yg dah makin membesar.. :p

No comments:

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails