Kawan Lama



Sebenarnya dah lama aku mencari dia ni.. Namanya Asween Zarulhida.. last sekali aku jumpa dia pada tahun 1991, darjah enam..kemudian dia ikut parent dia berpindah ke kuantan.. masa tu la aku lost contact ngn dia smpai la sekarang ni..
cari punya cari..aku advertise kat Myspace, Friendster.. akhirnya aku dapat gak berita tentang dia.. dan sapa sangka selama ni dia dekat je ngn aku rupanya..
aku dapat berita yg sekarang ni dia tengah bercuti di rumah parent dia... dekat ngn serdang..
akhirnya tercapai gak hasrat aku nak jejak kasih ngn dia ni...
dengan lafaz bismillah satu malam aku pergi ke rumah parent dia.. lain benar rupa dia skang ni... sangat berbeza ng awen yg aku kenal dulu...
tkde le saat2 pelok cium berjuraian air mata...tp rindu lama terlepas gak la... tk sangka kawan aku ni dh jadi cikgu kt JB..

~tercapai jugak niat aku kan?

2 comments:

Scattered Kim said...

kawan baik saya juga (^_~)V!~

Anonymous said...

asween ni 1 skool kt kuantan dulu(sek men tg panglima perang tg muhammad) then 1 matrix kt kolej kurniawan, cheras.tp skrg dh lost contact

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails