Aku kena Tag?

Oh ye bebaru ni aku telah di 'TAG' oleh kawan aku ni iaitu En. Katak a.k.a Puad. Aku pon tatau le menatang apa tag tu...tp sebagai kawan aku mestilah menyahut cabarannya..pikir punya pikir...siasat punya siasat.. akhirnya..ini lah hasil kerja ku..hehehehe..oleh itu wahai en katak.. besarlah harapan saya supaya anda berpuas hati..( bila nak gi makan ciken cop ni?)

1. Senaraikan lima hadiah yg anda impikan
  • Rumah idamanku



  • Duit.. duit... duit...



  • Menunaikan Umrah dan Haji


  • hadiah birthday ku akan datang..

Jam tangan yg amat cantik / Jewellery fron Tiffany

Jam tangan lagi / Iphone

Caldina (my dream car) / LCD Samsung 42'


  • Aku ingin melanjutkan pelajaran ke peringkat yg tertinggi..(insyaallah)


2. Senaraikan alasan atas pilihan itu

  • Aku nak sebuah rumah idaman utk family aku duduk selesa dan tenang.. dan aku suka rumah design camni.. tk kebaratan sngt dan juga tkde la kuno sngt.. hehehehe...yang penting sedap mata memandang kan..!~
  • Aku nak ada duit or harta yg banyak (bleh kata banyak ke?).. aku bleh buat amal jariah, sedekah pada yg memerlukan.. bawak big family aku gi umrah, vacation, bleh support adik beradik aku, sedara mara aku utk sambung pembelajaran di peringkat yg tertinggi, dan macam2 la.. (itupon kalo ada duit banyak la..) insyaallah..
  • Aku nak menunaikan umrah dan haji pada usia yg muda ni (muda lagi ke aku?).. kalo boleh sblom aku sakit2 ke..
  • Hadiah birthday yg aku idamkan..korang rasa ada tak orang nak bagi aku hadiah sebegini?
  • Aku memang dari dulu teringin nak belajar ke tahap yg tertinggi..tp blom tercapai.. mungkin kalo aku ada duit yg banyak..impian aku yg satu ni boleh tercapai?

3. 5 impresi terhadap org yg diminati:



err.. kalo dah berkahwin.. bleh eh nak minat² ?
  • Aku minat bangat ngn David Beckham.. nape tah tatau.. kalo dapat candle light dinner ngn dia kan best..mata dia sngt cantik dan menyetimkan..
  • Mata Awie pon sngt cantik
  • Aku suka segala galanya yg ada kat Mohd Fariz... walaupon mata dia tk menyetimkan mcm Awie ngn David Beckham
  • Aku suka pada attitude dan personaliti yg ada pada Mohd Fariz
  • Dan aku suka pada gen² yg Mohd Fariz turunkan pada Mohd Izz Zafran dan juga Mohd Izz Zuhairi

4. Lima ciptaan yg paling disukai
  • Caldina yg sngt cantik dan elegen serta berkarisma dan juga berketrampilan..
  • Bumi Allah
  • Perhubungan suami isteri
  • Mohd Izz Zafran
  • Mohd Izz Zuhairi
  • My future baby

5. Lima perkara yg dibenci
  • Backstabbers
  • Penipu, ego, bodoh sombong
  • Sayur sawi dan kailan
  • Traffic jammed
  • Bila tk dapat setel masalah (tiru puad gak...hehehehe)

6. 5 org yg mahu di tag:
  • Sesiapa sahaja yg membaca blog ku ini :P

1 comment:

13may said...

errr...aku saja datang nak komen ajer...

tapi tak baca pun...

so takyah buat TAG la yea...hehhe hehhe

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails