Jalan² cari pasal

Jumaat lepas aku ikut member aku (hatta, eryn, za) gi Padini sale kt glenmarie, shah alam.. adui mak..pack giler orang yg datang.. aku yg smpai pkl 11 pagi ni pon kena beratur sblom nak masuk gate...apatah lagi orang yg datang time lunch hourkan??? dari luar tenguk mcm meriah giler la...ye la..bukan selalu dpt tenguk Padini sale kan.. tenguk pada iklan pon mcm sngt menarik.disertai plak dengat beberapa 'brand' yang agak terkenal.. . harga plak dari rm6 hingga rm19. sapa yg tkmo ye tak? Dalam masa aku beratur tu.. tetiba aku ternampak seseorang yg aku rasa aku cukup kenal.. tenguk dr segi ke'pacak'kan rambutnye..ke'tinggi'an orangnye.. sah la.. si BUBLERS ni..
hhahahahhaah.. upacara membeli belah bermula..tp mcm tk besh je..crowded gilerrrrrrrrr... tk sistematik langsung..dah le tempatnye sempit..nak pilih barang pon pk dua tiga kali.. last² aku main sambar je apa yg nampak depan mata... pilih² kemudian..

dah abeh soping kitorang gerak kt Sunway Pyramid plak sbb si za ni nak soping baju raya. aku ikut aje la..bleh gak cuci mata tenguk baju² baru..


dah nak hampir waktu berbuka ni.. jalan cari tempat nak makan.. sekali hatta bagi idea nak ke Carl's Jr ni.. ok gak le makanan dia..sngt mabeles.. dan sangat besar mulut aku nak geget burger dia ni.. (nama burger tu aku tk reti nak eja.. pelik beno)


Dah lepas jejalan tu...hatta antar aku ke komuter yg berhampiran.. kaki aku pon dah lenguh berjalan sehari suntuk..aku rasa kalo aku balik umah ni..sure terus ZZZzzzzzz.... (penat giler)..

Tq hatta, eryn and za sbb sudi ajak aku.. lenkali kite kuar lagik eh.. :P~

~I Am Not Alone, I Love My Friends~

6 comments:

.: Sugar-cRave :. said...

w0ow bezznye mamam begee..huhu..

Zura said...

mmg best...sama best ngn reganya!~

@xiM said...

kentang kat carls junior nih marbeles kan!!

Zura said...

tuh le axim..
terasa rasa kt tekak lagi ni...
pasni sure la kena pegi sekali lagi..
hahhahha..

nasazfrog... said...

hai tuan rumah mane neh lame tak nampak.. :)

Zura said...

tuan rumah hehari ada kat umah..
:P~

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails