Assalamualaikum..


hari ni rasa hati agak libang libu.. bertambah gebu-gebu libang libu itu bila aku bersembang ngn dia. susah sngt ke untuk memenuhi kehendakku? bila geng2 ko ajak/suruh boleh plak ko menunaikannye... tapi bila aku? banyak plak alasan.. kadang2 aku rasa tersepit.. hendakku suarakan.. orang itu darah dagingku... tapi bila aku pendamkan... ianya memakan diriku..hatiku sendri... smpai bila?


aku bukanla orang yg mempunya kemewahan smpai korang bleh mengagungkan... aku sedar kekurangan diri, kekurangan kuargaku.. tapi kami ada hati yg baik.. yg akan menunaikan selagi terdaya apa kemahuan korang..tp tu la.. itu aje menda yg korang pandang..


rasanya lebih baik kalo kami ngundur diri kot... *sigh*

No comments:

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails