11 May 2008

Training di Pearl International Hotel, Jalan Kelang Lama

aku sekarang ni amatlah menyibukkan diri utk mencari duit tambahan...sibuk ngn event², sibuk ngn mencari semula kengkawan yg hilang, sibuk menghadiri kelas² tambahan, sibuk membuat facial muka, sibuk yg amatlah sesibuknya...pendek kata siang malam aku tk de kt umah.....balik umah sekadar utk mandi, tukar baju then kuar balik...ataupon 6 jam utk waktu tido malam...pehtu pepagi seawal 6 pagi dah kuar rumah utk pergi kerja...dan begitulah sehari harinya....

penat? aku mmg sngt penat, sngt stress, sngt letih, sngt layu...... tp aku harap penat, stress, letih, layu aku ni akan berbaloi tk lama lagi... aku mesti berusaha bersungguh² utk mencapai impian yg aku impi kan..

mcm training ni...ada pelbagai game yg mencabar minda... sesi bertemu ramah...dan macam2 la.. kalo tnguk pada gambar yg ada ni...ini hanyalah group kecik..hanya 13% dr peserta yg hadir..
ada yg dtg dari jb tau... mereka bertolak seawal 3 pagi dr rumah mereka untuk mempastikan mereka tidak lewat kerana org yg lewat akan didenda rm10!!!!... wallawehh..... banyak tu..

anyway...mmg sangat happy...sangat bersemangat.. dan hopefully ujung taun ni impian nak naik starcruise akan berjaya..

Baik, sngt baik, YES!!

No comments:

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails