Gath Veteran & Kedah di Pantai Miami, Batu Feringgi17/5/2008

17/5 aku free kan diri aku utk menghadiri gathering ni...dah lama aku tk pegi gath sejauh ni...so bila ada peluang...aku mmg tkan lepaskan..smpai lebih kurang pkl 7 pagi di Stesen Keretapi Butterworth..punyala lama aku tk naik ketapi ni...ada le 25 taun....sekali naik kena duk dlm 9 jam!...nak patah pinggang aku...tobat la weh....tk sanggup aku duk lelama camni...
Sesampai je aku terus pegi ke rumah salah seorang chatters yg duk di penang sana...makan minum, basuh2 muka sket...minum air teh 0...baru la dpt berangkat pergi ke Pantai Miami...
Bila dh smpai aje...wow!!!..mmg lawa permandangan....tp aku sedih la tenguk air lautnye...sangat keruh cam air teh susu...maybe sebab tempat tu ada skuba, payung terjun...minyak bot derang tu mengotori air laut....yikesss!!!
So far game, makanan, tempat tido sngt memuaskan hati dan juga peluang berkenalan dengan lebih ramai chatters... Good Job Guys..

1 comment:

Miss Reen said...

wahh..beshnye..
hehehehe

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails