Hp ku rosak!!!

:: sedih plak aku nk cerita kali ni ::
::ekceli camni ::
:: sblom ni aku tk penah bawak hp ku ini ke katil ::
:: tah apa kena nya ::
:: malam lepas aku bawaknye tido sekali ::
:: bangun je pagi, aku nk tutup la alarm ::
:: tenguk je screen, waaaaaaaa ::
:: screen hp ku PECAH!!!! ::

:: ye tuan/puan ::
:: screen hp ku pecah ::
:: sedih yg teramat aku kali ni ::
:: penat kumpul duit semata² nk beli hp ni pon tk hilang lagi ::
:: adoi ::
:: nak menggantinye pon kedai kata dlm rm200 ::
:: adoyai ::
:: dlm hujung² tahun camni, cemana la aku nak korek duit nak menggantikannya? ::
:: nak taknak kena la aku pakai, tanpa tenguk screen ::
:: ^(%$*$*&%*&%*^^^T%^$##%^ ::

p/s: kengkawan, jgn msg yer.. call je terus
dah tentu aku tkan boleh nak baca msg korang tu..

~Life are too short and friends are too few~

6 comments:

13may said...

alehaiii...kesian kamu...

Zura said...

kesian aje?
apa lagi..
belikan le adikmu ini hp yg baru..
ngeh ngeh..~

hUmmY said...

ayok!

pecah suda!

hahaha!

landing atas tepon ape kakak?

Miss Reen said...

perghh..aper je ko buat ngan hanpon ko tuh??

Zura said...

hummy: kesedihan ini tk ilang lagi tau.. ada sesapa yg sudi utk menaja hp utk diriku ini tak?

Reen: aku pon tatau la reen.. tk penah penah bawak gi tido.. sekali terbawak plak.. adesh..

nasazfrog... said...

siannye... camne leh pecah tuh zura,,, ermmm redha jer la yer... ader rm nanti ganti yang baru sajork.. :)

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails