Al-Fatihah

:: 6/11/2008 ::
:: 7.00am aku tengah mandi ::
:: keluar dari blik air tenguk ada banyak miskol kt hp aku ::
:: cek² sme call dari keluarga belah ayah aku ni ::
:: fikiran ku dah kacau ::
:: dalam hati teringatkan nenek kesayanganku ::
:: aku cek msg plak ::
:: msg dari adik aku si erin : "along, ayie dah tkde" ::
:: terdiam aku kejap ::

:: blur ::
:: kosong ::
:: kehilangan ::
:: hampa ::

:: aku cuba call abang sulungnye utk pengesahan ::
:: jawapan yg aku dapat betul² buat aku terkedu ::
:: terus aku menangis semahunya ::
:: Ya Allah..cepatnya adik ku sorang tu pegi ::
:: siannya mak ude ::

:: Laki aku kuar dari bilik air tercengang tenguk aku ::
:: slps aku explain, kitorang terus bergegas ke Rumah Mayat HTAR ::
:: kat sana aku sempat menatap wajahnye sblom post mortem ::
:: siannya adik aku ni ::
:: aku mmg tk dpt menahan peraasaan lagi ::
:: even kitorang jarang jumpa, relationship kitorang mmg rapat ::
:: last aku jumpa dia pon masa first day raya ::
:: baca blog ini ::
:: masih terbayang² dia gelak, senyum, mengusik anak² aku ::
:: sempat bergurau ngn aku bila lagi nak tambah anak baru ::
:: kitorang sempat lagi amek² gambar kandid ::

*responsible*
*periang*
*anak yg baik*

:: keputusan post mortem - myocardial insufficiency ::
:: jantung bengkak ::
:: itu la bunyinya ::
:: aku pon tk paham ::
:: arwah tk mengadu sakit, tk hisap rokok ::
:: yg aku tau arwah ni suka main bola, futsal ::
:: aktif ngn persatuan Pemuda Umno :;
:: masih muda ::
:: petangnya dikebumikan dalam pkl 3. dekat ngn kubur ayahnya ::
:: hilang dah sorang adik ku ::

:: aku dh tatau nak kata apa dah ::
:: yg pasti aku mmg rasa kehilangan ::
:: semoga arwah Azree ditempatkan di kalangan orang² yg beriman ::


~Life are too short and friends are too few~

8 comments:

sW33tdARLiNG said...

al-fatihah....!
semoga arwah ditempat bersama2 orang2 yang mulia di sisi Allah, amiiiin

SyedaFauzi said...

Insan yg baik. mmg Allah lebih sayang....
Dia dijempt lebih awal, agar dia terlindung dari dosa...
Semoga arwah tenag di sana...Al-Fatihah..

nasazfrog... said...

meninggal secara mengejut ker zura,,, muda lagikan,, semoga rohnya dicucuri rahmat, amin.

Zura said...

thanks all sbb prihatin..
arwah mmg muda ..
baru 23 tahun..
keputusan post mortem kata jantung bengkak maybe kurang oksigen..
tah la..
banyak hasrat arwah tk terlaksana..
lagi sedih sbb arwah tk sempat merasa naik kereta yg dia dh tempah..

bagi zura..
luluh hati rasanya..
plan ujung bulan 12 ni ada gathering all my kazen kt wedding kazen yg lagi sorang ni..
ingat nak amek pic semua kazen yg ada..

tah la..

Miss Reen said...

takziah dari aku zura...

@xiM said...

sedihnya...

takziah ya..

semoga arwah di tempatkan dilakangan para solehin...

Al-Fatihah..

shashazura said...

alfatihah ~
smoga rohnya dicucuri rahmat dr Allah s.w.t
hasben kezen caca pn jd kes yg same
ske maen futsal
then, suddenly die kene heart attack
tros meninggal
ms tu ngah maen futsal
mmg sme org tekejut
sbb die muda sgt
early 30 lg.

hUmmY said...

innalillah...

takziah kak!

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails