Tag lagi..

1. Apakah perasaan anda sekarang?
tengah demam + batok..tension!!

2. Saya nak makan?

pizza dengan bebanyakkkkkk cheese..

3. Saya tak suka?

Backstabbers

4. Impian saya?
...Memiliki kediaman sendiri

5. haiwan yg saya tak suka?
...lintah

6. Saya harapkan?

7. Jika boleh putarkan masa?
aku nk belajar rerajin..

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
...Seorang isteri yg patuh pd suaminya dan ibu yg memahami utk anak2

9. Handphone saya adalah sebuah?
...Tmpt utk bergosip,bercinta,berposing gitu

10. Saya pernah bercinta sebanyak?

Cinta monyet je semua tu..

11. Kawan-kawan saya?
my family..

12. Pernah dikhianati?
pernah..tp malas nk cite..

13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
...Asalkan dia bahagia sudah

2 comments:

nasazfrog... said...

alamak pizza banyak chesse.. uhh den tongah diet,, tak leh tgk ni kang hancusss harapan...

zura den pun batuk ni,, maleh tol nak layan,,, makan rambutan banyak bona agak eh..:)

Miss Reen said...

penoh ngan gambo2 yg comel..

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails