bercuti ke kuantan


penat sungguh ari ni..
dari ari kamis aku pegi ke kuantan...kunun2 nak sambut la merdeka kat sana..
hihihihi...lepak ngn budak2 kuantan..tp tk tnguk pon perbarisan.. duk membuta atas katil..smpai je kat kuantan..terus calling2 ajak derang melepak..
yg bestnye tnguk derang main boling.. otai2 la katakan..
aku nak main boling pon aku rasa segan... asik masuk longkang je..
tp puas hati la sbb dapat jumpa ngn sme member2 lama..
ari jumaat aku berjalan ke cherating..saje je nak tnguk pantai cherating yg derang kata lawa sngt tu... tp mmg lawa..sempat lagi nak beli souvenier utk kengkawan kat kl..
lepas ke cherating terus ke kemaman... singgah jumpa kawan2 di sana... muach2 utk Eyna ngn Balqis sbb sudi jumpa aku dan syam..balik dr kemaman sambung plak melepak kat simple kuantan..adui..tk larat nak tongkat mata dah..ngantuk gile..
dah smpai ari sabtu..sobb..sobb...sedih je rasa nak balik..kalo bleh nak je duk lagi sebulan kat kuantan tu..tp apakan daya..

salute spring kat ubatlipas, ikmal_danial, sOwhat, rock-kapak, tarzan^malaya, Ryu, Ritz dan ada le dua tiga org lagi kerana sudi menemankan aku sepanjang aku melepak kat sana...
dan juga utk teman rapat aku si syam..sbb sudi bawak aku sekali...hihihihi..
yg pasti kenangan manis kat sana tkan dpt aku lupakan.. :)

1 comment:

SamWise said...

same² huhuhu

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails