Bercuti ke Melaka



yahuuu...akhirnya aku jejak melaka gak...setelah bertaun2 tak pergi..huhuhuhuh... sib baik ada member2..kalo tak tk jejak gak..penat ouh bejalan..soping2...cuci mata..cari pakwe baru..pakwe lama..tp tkde gak..

hihihhi..masa dipenuhkan ngn soping,..mana sempat nak tnguk pakwe ye tak..!! cuma sorang laie aku tk dpt nak jumpa... nape tah..kot2 dia malu nak jumpa aku kot..

hahhahahahaaha..tkpelah..banyak masa laie..

wat kengkawan sme2..tengs sbb sudi temankan aku sepanjang aku berjalan ke melaka..

nnt aku mai lagi eh..




4 comments:

Miss Reen said...

alar..aku baru gi melaka gak aritu
tertinggal ko...
kehkehkeh~

Zura said...

koang memang!!!

SamWise said...

jangan lupe Ole-ole....duit dah masyuk tu...huhuhu

LaDySLeepLeSS said...

Selemat Berpuasa Misha

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails