aku demam!!

akhirnya aku balik ke melaka...setelah hampir seminggu aku cuti raya.huhhuu...raya pon tk kemana2...yg sempat pon aku ke kuantan pada raya ke empat..saje je beraya ngn member2 chatting #kuantan..esoknye aku balik ke kl...
bila aku dah balik ke melaka ni..mula la musim hujan..ari2 ujan..aku memula masih bertahan..tp la ni..tk larat dah..badan aku dah mula sakit...nak gi hospital kerajaan aku malas..malas nak beratur sebenarnya...nak gi klinik swasta..huh!!..punyalah susah nak cari ...klinik 24jam..sme tutup pkl 9mlm..last2 aku fedap..malas nak gi klinik..
aku tahan je batuk+demam+selsema+semput ni..utk dua tiga hari..sib baik kiengkawan yg sama kerja ngn aku ni paham...tkde le mendesak aku sngt..so aku dpt le berehat kat umah...dah bosan sngt dapat le aku gi cc...

tp bila aku fikir balik...rerasa aku dah mula fedap le duk kat melaka ni...aku nak balik ke kl semula..cuma kesian plak aku rasa...

tah le....aku buntu..apa pendapat korang eh?

2 comments:

SamWise said...

fikir la care yang terbaik....fikir leklok...kat melaka tu hanye bersifat sementare sahaja...takkan ko nak duk sane smpi ko tue kot...

Miss Reen said...

balek lar KL...takkan ko tak windu KL.. nenanti ko balek KL gak.. tp kalo ko rasa ko nak duk melaka wat masa skrg...elok gak..bukannye ko nak duk lelama...aper2 pun..ko pikir lar aper yg patut.. kiterorang yg kat KL nie sentiasa ader

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails