Raya dah lama lepas


Serasa aku memang hari raya dah lama lepas..tp kesibukan aku di melaka membataskan pergerakan aku tuk menulis blog ni..tkpela..sekarang ni aku ada banyak masa untuk memenuhkan blog ni utk tatapan kawan2 ku semua.. hehheehhe..

Raya taun ni..aku beraya dengan keluarga mertua ku..satu set biru beb!!.. duit sepanjang aku bekerja di melaka aku peruntukkan utk membeli satu set baju raya warna biru utk familyku.. berabeh gak le dalam RM250..tkpelah janji ati ku puas..tengukla gambar family ku ini..aku harap kebahagiaan ini akan kekal selama lamanya..huhuhuhu...

Comel plak aku tnguk abg zafran pakai baju melayu ngn songkoknye tu...yg adik zuhairi jgn harapla nak pakai songkok..tah kemana je la dicampaknya songkok..rimas agaknya kot..yg budak pompan cute pakai baju kurung ungu tu anak buah aku merangkap makcik kepada anak2 aku...tp mmg ngam gile ngn anak2 aku tu..dah macam adik beradik plak aku tnguk..cute kan?

Anyway raya taun ni lah yg paling meriah sekali..sebab aku bleh cuti lama..dapat merendek ngn anak2 aku lelama sket.. yg paling boring sbb lidah aku ni..tk baik2 dari kesan ubat kemoterapi aku...makan rendang pon rasa pahit..walhal rendang ayam tu la peberet aku yg aku tunggu setiap tahun...nak buat cemana..hihihihi...dah nasib badan..

Wat semua kengkawan aku yg berugama islam.. masih tak terlambat utk aku mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf zahir dan Batin..

2 comments:

Miss Reen said...

lawa kaler baju raya korang..
aku sker kaler biru..

Zura said...

hihihhi..pestime tu sama kaler.. next year kaler apa lagi aku pon tatau la..

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails