Kenduri Bublers

8/12/2007 - aku dijemput utk menghadiri majlis menyambut menantu oleh kawan mirc ku bublers.. memandangkan majlis kat ipoh aku tk dpt pergi sbb aku pon ada kenduri kawen di serdang.. so aku pon memfreekan diri...ditemani oleh suamiku dan juga sahabat baikku Reen..
memula nak gak pakai vouge2..tp dah pengantin lelaki kata dia pon pakai sempoi yakni kemeja..aku pon apa laie.. pakai je la apa2 aje yg ku fikirkan sesuai..
rumah dia kat area puchong..katanya belakang giant..jenuh gak aku mencari..smpai sesat2 le.. last² jumpa gak..phewww...rumah orang² kaya beb!!... rumah beso²...ada yg dua tingkat setengah..perghh..mau suku juta harganya tu.. bila dah smpai aje..aku jumpa la si bublers ngn amy ni kejap smbil mata tu menjeling kt menu yg ada... dah salam² sme..hulur angpow..apa laie..ngadap rezeki la..
menu dia.... perghh....taktau nak kata dah..beriani kambing, beriani ayam, beriani daging.. capati, roti nan, bubur caca...adeii..ngn buah, kuih..perghhh....apa laie... aku ngn reen tk melepaskan le kesempatan yg ada.. pape isi perut dulu...kesedapannya hingga menjilat jari la...

ni la dia muka orang yg kekenyangan...setelah perut padat diisi..senyum sokmo aje..meriah gak majlis dia ni..walaupon kecik kecilan...
last menu yg aku rasa kek buah dia..mmg sedap!!
tibalah masa nak balik...pape pon mesti bergambar ngn pengantin ni..
dah bergambar, dah bermesra aku pon mengundurkan diri la..semoga bublers ngn amy hidup bahagia hingga ke akhir hayat..insyaallah..

SELAMAT PENGANTIN BARU Bublers ngn Amy..semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umor, diberi anak² secepat mungkin..hahahahaa...

~pstt..perut dah penuh ni..mata dah ngantuk..pelaie..balik tido la... hehehe :p

3 comments:

kuchalana said...

Apsal muka kawan ko tu serius je misha. Terlebih kenyang kot. Ha100.

Miss Reen said...

amboih..
mengata aku nih..
siap ko kuchalana...
aku kenyang sgt...sampai nak bgn pun malas tau!

Zura said...

hahahaha..tu dah tahap kenyang gile tahap dewa tu..

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails