Janda Baik

Raya Haji yg lepas aku dan keluar suami ku bercoti kt Janda Baik.. kebetulan kazen laki ku dpt rumah hinggap di sana... amatlah besar rumah itu 12 bilik tau!!. ada dekat 10 kolam ikan utk memancing, kolam renang yg besar, tmpt istirehat yg luas, dan barbeque setiap malam [ehehehee]
tp nak smpai ke rumah tu...seriau aku..kiri kanan bukit bukau..camne le orang2 yg duduk kt sini eh..


tnguk la anak aku tu...pandai btol dia bergaya


wajah² comel..


yang penting barbeque tau!!


posing memancing :p


zafran dan zuhairi dan kazen² mandi kolam..
hantu air derang sme ni..


berdiri : shahira, amar, adam, izat
duduk : nurin, zafran, qaseh, addin, zuhairi


:: sukaneka ::

sesi masak, makan, beramah mesra..


Rumah hinggap di Janda Baik

pape pon memasing puas hati ler...dengan percotian kali ni.. seramai 76org dr berapa family tah..aku pon tk larat dah nak kira...dari onyang, atuk, nenek, pak sedara, mak sedara, anak sedara, cucu sedara, sme ada ler... meriah!!

harap² taun depan ada lagik ler percotian camni.. hihihhih..

~aku pening nak kira berapa family yg pergi..huhuhuhu..

3 comments:

Miss Reen said...

giler meriah..
braper pemeli nih weh?
ramai giler la aku tgk..
dasat giler...
syiok kan ader pemeli members...

[siti] said...

waaa... bestnyerrr...

Zura said...

ramai ler reen.. aku pon tk hingat berapa family yg ada..
tp yg pasti mmg ramai sebab ni kategori dari onyang, atuk, nenek, pak sedara, mak sedara, anak buah, cucu sedara sme ada ler...

kiranya anak aku tu ada onyang, atuk, nenek, atuk sedara, nenek sedara, pak sedara, mak sedara dan kazen dia ikut sekali..

ramai tak?

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails