Bershopping di Jusco



6/12/2007 10am - aku dah abeh radioterapi di UH..terus bergegas ke bas stand.. alamak...sekali ujan rintik2 la.. dtg je bas U85 rapidkl..aku pon naik...terusssssssssss ke CM.. stil ujan laie..tkpe..aku tabahkan diri mengharungi hujan yg makin lebat..semata mata utk menyelesaikan satu misi penting..

6/8/2007 11am - aku selamat smpai ke Jusco taman maluri dan terus menelepon kawan aku si Reen.. ghopenya dia dh ada kt dalam dgn troli yg dah penuh ngn brg..amboi..sakan..!! Aku pon belek la troli dia tu...perghhh.. comforter je dua plastik, blom masuk tiset, suar... ni mmg soping btol neh..

Punya la sakan si Reen ni soping smpai aku kena amek lagi satu troli..dan apa laie..aku pon tknak ler melepas kan peluang yg sedia ada.. Ya..!! ni la misi yg aku tunggu sejak sekian lama.. lama? tk le lama mana..sejak si Reen ni bgtau aku la yg kt Jusco tu ada Member Card Day Sale.. dan sememangnye aku tau..bahwa ari sebegini mmg wajib bagi sesapa yg ada member card jusco tu bersoping.. sbb apa tau? sbb sme barang2 dia murahhhhhhhhhhhhhh gile..!! bayangkan ler comforter siap ada cadar ngn sarung bantal hanya RM103.90...bleh tak korang bayangkan? kalo setakat camni la..kat luar comforter sebegitu hampir rm200-rm400 tau!!!
Pastu kitoang meround bahagian lelaki.. tiset2 yg ada brand spt antioni, cheetah dan yg sekutu dengannya.. kita bleh dpt dlm harga serendah RM12 sehelai... tak percaya? hahahhaahh.. tu blom tnguk kat brand Bonia, Valentino, John Master dan sebagainya la.. Setengah hari aje kitoang abeskan masa di tingkat satu...membelek, menilik, memilih...dan sebagainya la.. adeiii..lenguh kaki..

6/8/2007 2pm - perut dah lapo..kitoang pon turun ke ground floor ngn niat nak makan... tapi tnguk KFC, Mcd..perghh....punyala panjang orang beratur...adoi..tk sanggup dah ni.. last² Reen cadangkan kitoang minum je kat Starbuck..smbil ******.. jadi la wat lepas dahaga dan lepas gian.. hehhhehee... pehtu sambung lagi soping bahagian ladies plak.. aku ngn reen dah teruja tnguk segala produk² bahagian dalaman yg ada.. apa laie..nak yg mana? yg hitam munge², kaler putih, kaler ijo, kaler oren..sme ada la..dlm troli..hahahahh... maknanya kitoang dah pilih la tu..pastu aku tnguk Reen sibuk gile pilih handbag utk mak dia.. pilih tu tak berkenan..pilih ni tk berkenan..dapatla satu beg... lepas tu gi bahagian kasut plak.. Reen teruja nak cari kasut kerja dia.. sekali belek punya belek smpai tiga pasang dia beli.. heheheh... stok setaun katanya..uihh..kaki dah lengoh..tp semangat nak soping tu stil ada...

6/8/2007 5pm - cukupla setakat ni kot..dah dua troli sarat ngn barang neh...perut lapo plak tu..last² kitoang decide nak balik...lagik lama tinggal..lagik banyak nak dibeli..



Apa² pon Reen mmg best soping ngn ko.. dan tima kasih sbb ko banje aku makan, minum sepanjang dua hari aku melepak ngn ko neh.. taun depan kita soping laie eh.. heheehehe...

~psst Reen, bila ko nak mimpi D40 tu..aku tk sabar nak bergambo neh.. :p

4 comments:

Miss Reen said...

Hihihihi..nie baru sekali ko ikot aku gi shopping..
penat kan kan?
takper..tahun depan kiter buat lagi ok?
Syiok tol perabes duit kasik kedai² nih kaya

Zura said...

hahahha.. tuh la..
smpai la ni kaki aku sengal..
hahahaha..!!!

kuchalana said...

Ni komplote ni. Korang btul la. Klu aku pi mau tepu otak aku kat jj tu...

Zura said...

hahhaahaa..tepu? ok lagi..jgn krem udah la..
mcm kaki aku yg krem ni..

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails