Award



Thanks to vanille sbb sudi menghadiahkan award ni pada zura. Pestime gak terima ni..tatau nak kata apa..

First of all thanks to:-
  • parents saya( mak, abah, mak mertua),
  • adik beradik saya (erin, ijet, min) ,
  • sanak saudara saya (paklong, maklong, mak ngah, mah ndek, mak ndak mak ucu.. etc....etc....etc....),
  • kawan-kawan dari segenap dunia (mIRC, myspace, friendster, tagged), dan
  • buat semua yg menyokong blog saya selama ni (sob.. sobb.. sobbbb... 5keping kertas nak kena baca ni :P~)
Dan oleh kerana ada pesanan dari pihak penaja bahawa award ini perlu dikongsi bersama blogger yg lain, maka dengan ini saya senaraikan calon²nya..

tapi wait a minute... ade syarat nye..:-

1. Letak logo award ni dalam blog korang.
2. link kan award ni dengan link blog rakan yang memberi award kepada anda
3. nominatekan.. atau bagi anugerah ini kepada 7 rakan

4. setiap nama tu letak link mereka yang nak diberi (untuk kepastian dan kesenangan)

5. bagitau calon² tu yang dorang tercalon untuk award ni....

hehehe...dan calon² nye ialah....
p/s: mcm nak amek anugerah artis la plak.. :p~

~I Am Not Alone, I Love My Friends~

4 comments:

@xiM said...

tq zura forda award!!

Ummi said...

thanks for the award!
akan saya tampalkan ia di blog saya soon!

thank you~~~

Miss Reen said...

wahhh...aku pun ada!
mekaseh!

hUmmY said...

wawa~

dpt award!

nnt nak kumpol wat 1 entri!

tengkiu kakak!

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails