BBQ time

Minggu ni aku balik ke serdang.. ye ler.. bukan sme orang dapat berkumpul selalu camnikan... aku ngn adik beradik aku ada agenda yg tersendiri.. memula laki aku merancang nak ke Aquaria.. tp last minit cam kensel.. sbb kebetulan adik lelaki aku balik plak minggu ni... so. apa lagi... rancangan utk bbq harus diteruskan.. sorry la anak2 mama sayang eh.. minggu depan kite gi tenguk Aquaria tu...

So sabtu tengahari aku dan adik pompanku.. bergegas ke Econsave balakong.. first time aku pegi situ... aku pegi pon sbb mak aku kata brg2 basah kt sana fresh dan harga pon berpatutan... dan aku tenguk pon mmmg ye.. harga nye sngt murah dan tak semahal kalo kite pegi beli kt pasar malam.. hik hik hik..
(Makngah erin sengal cuba menunjuk cara2 mengunyah daging dgn betol sambil dibantu oleh lapisan giginya yg berlapis itu)

so aku pilih beberapa jenis bahan utk dibuat bbq :-

1. ikan cencaru
2. daging
3. udang sederhana
4. kepak ayam
5. seekor ayam dipotong ikut suka bangla tu..


mesti korang terliur kan?
hik hik hik



ni ada lah beberapa keping gambo yg sempat aku edit.. sebenonya banyak laie..tp mata ku semakin berat.. uih.. dah nak dekat pkl dua pagi..patut la mata ni makin berat aje.. tak bleh jadi ni.. aku harus tido sbb esok aku ada wedding kt sepang....so.korang tunggu la eh.... entry seterusnye.. aku akan sambung selepas ini..


selamat malam!

4 comments:

13may said...

best!

:D

Miss Reen said...

arrr...aku lapo!!!

Anonymous said...

gg jgn sentuh ...k....ader jugak segala dongga...termasuk ke dlm ni kang...huhuhuhuh

Ms Haslina said...

sungguh menggoda...

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails