Makan² laie kt william

ni la rutin bulanan geng² makan damansara damai... ujung bulan aje pasti ada acara menarik menanti... so ujung bulan dua ni..kitorang rancang makan kt william.. ajak sme rakan yg ada bagi mencukupkan korum.. tu pon ada yg tk dapat join... sedih gak la...

azu, lisa, aku dan mimi (yg berdiri)
yg lelaki mmg ada tp mereka memilih utk "low profile"
fariz, shah, zali, hafiz dan adie.

oh ye sekali celebrate utk besday Lisa..
last year kami sambut kt karoke yow chuan..

upacara makan telah bermula..
derang kata Sparkling Lemon ni sedap..
mata akan bersinar² bila minum air ni..

yg ni plak Smoke Cheese Burger namanya
sngtla tebal isinya...
dan sangatla sedap..

yg ni plak... err..aku lufer...
tp akan di update kemudian..

yang ni plak 10 auns beef steak..
wallawehh...
kalo sapa yg sukakan daging.. suka mengunyah..
bleh order ni..


yg ni plak kuah black pepper
hidangan sampingan utk 10 auns beef steak td..
dlm aluminium foil tu adalah kentang dan di tetengah tu daging..
sedap weh makan camtu aje..

yang ni mcm biasa kepunyaan aku dan hubby
pasta chicken mushroom
sangat berlemak..
hahahaha..

yang ni pon akan diupdate nama menu..

nasi goreng ketam..
selaunya tnguk kt blog Lily
kali ni kami dapat rasa sendrik.
mmg sedap dan mewah..


pelbagai air...
ribena longan
blended mangga
tembikai laici
blended apple+asam boi
sparkling lemon..

pendek kata mmg heaven la makan mlm tu..

p/s: bulan 3 mau pegi mana plak?

8 comments:

[siti] said...

asal tak minum kedondong? ni aku marah ni. sbb aku nak jugak!!! hahaha.

tape la... aku tunggu besties balik bercuti, nak blasah mee raja sama ayam pandan.

shuwen said...

arghhhh sedap nyerr weh..! zura nanti kita makan kat KL Lookout Point tu nak? Yang kat Hulu Langat tu...yang bleh tengok Kolumpo dari atas tu...makanan kat situ pun sedap and affodable. okay? Ezna pun dah abis pantang leh la kita berjumpa-jumpi...

nasazfrog... said...

huuhhh zura banyak btol makanan... tentu sodap tuh,,, wah kek lame tak mkn... nanti la tunggu bezday kite.. hihihi..:)

Zura said...

hahahahaha...

sorry siti..aku rasa mcm nk order gak kedondong tu.tp takut mcm tk kena ngn selera aku..aku mmg ske ngn tembikai laici..peberet aku tu..tp ko try la aparkling lemonade tu.. derang sme kata heaven..

chuwen..aku tk kisah aje..set la satu time..bleh kite gi reramai..try tmpt baru plak..janji bleh makannnnnnnnnn...


naza.. kek tu kebetulan..sama plak ngn beday member... sedap tau kek tu.. ada rasa stoberi..sedap..

[siti] said...

akan ku coba sparkling lemon tu nnt. hoho.~*

*tp slalu2 g william boring gak (siket2 la). aku tgh pk tempat2 laen utk diterjah. hiyaahh!!~

Ezna said...

huwaaaaaaaaaaaa!!breasttttttttttt nyaaaaaaaa!!takpe..takpe..aku tak kira..hulu langat tu nnt kita pi..yg penting ko kena bawak aku g uncle william gak zura!!

Nana Rosli said...

sedapnyyyaa.. lapo plak kiter.. hihihi

Zura said...

apa lagik nana..
wajib pegi try tu..
hik hik..

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails