Sepetang selepas hujan


Yeyeyee...semalam smpai 6ptg aku menunggu lakiku amek kt opis..phewww... sib baik la dia kije kat shah alam...dan dia soh aku tunggu...kalo tak dah lama aku cabut balik rumah....bosan woooo duk sesurang kt opis ..dah la kesejukan dlm kehujanan...ngn line tenet yg mcm hampeh aje aku nengoknye..aku tk sabar nk balik tu bukan apa la sebabnya pon.... hehehehe... aku tk sabar nk gi jejalan kt One Utama.. dah lama weh aku menahan mataku ini dari utk berwindow shopping..

Sesampai aje...aku terus ke TGV..ingat nk tenguk wayang le...sekali tkde cite yg menarik la plak.. takpe kita usha tmpt lain plak..jejalan ke Reject shop... usha dua tiga baju.. tk berkenan...usha skirt..tkde plak yg lawa...tkpela..gi kedai sebelah... kasut Crocs.. usha Sassari...perghh..menawan kalbu btol la..
Usha je...blom tentu bleh beli... tunggu gomen naikkan gaji..baru bleh beli.. hik hik.. pastu gi FOS..usha... wah.. ada sale.. buy one free one.. aku berkenan ngn suar kaler pink.. apa lagi..sambar je la..(itupon lepas dpt greenlite dr laki aku).. ada gak baju laa..tp..lenkali je la..perut lapar plak..mesti kena isi perut dulu kan.. usha laie tmpt makan yg best...
wah.. yg ni aku suka gak...begernye mantap..tp aku kan dlm keadaan selsema dan batuk..rasa mcm tk best plak nk makan beger ngn air panas.. dia mantap ngn air coke, air bergas dan juga air ais.. hehehehe...
jalan² laie nampak mekdonal.. teringin gak nk makan dabe cheese beger...tp terngatkan air..aku jadi sebak.. tkbleh gak... teringatkan chocotop.. arghhhhhhh..... dabel sedih weh....
Sup mushroom pizza hut? mabeles gak... tp nape tah..aku tak teringin la plak.. membayangkan aku nk makan pizza ngn hidung tersumbat...adeh... tkpela..maybe lenkali je la kot..

aku nampak kedai ni...tp tah le..ikut pendapat adik aku dia suka makan kt Chili's ni.. tp bila aku tenguk menu² dia...tah le.. mcm tk kena plk ngn tekak aku.. tkpe..kite gi tmpt lain plak..

last² laki aku ajak makan kt uptown damansara.. uptown lama tu..kan ada foodcourt.. agak lama aku tk dtg sini.. ye la..smenjak uptown ni dah dipindahkan... makin sepi la.. cuma meriah sbb ada food court ni... dan juga deretan kedai yg menjual DVD sme..

aku dh membayangkan lamb chop... tak pon kuey teow kerang..


sekali...ngah usha kedai² yg ada...aku ternampak satu gerai yg jual kari kepala ikan... wah...suprise gak..tk pernah plak aku nampak kedai ni bukak sblom ni.. 2 person rm18.. wow.. package cemana tu? setau aku kt kedai mamak pon tkde nye dpt harga camninye murah..

So aku test.. ngn hidung yg sumbat tu selamba je aku hirup kuahnye.. so far ok-ok la.. kari yg tk berapa pekat, ada la tauhu goreng dua ketul, bendi dan juga daun pudina.. saiz kepala ikan tu agak besar jugak la utk kami bedua.. aku tk berapa kisah ngn kari ikan cmni sbb aku kureng ngn kari ikan pekat yg kt kedai mamak tu... basuh tangan pon tetap ada bau kari.. hihiihih...

Dah kenyang...dah lega nasi turun( makan pon separuh aje)... aku makan ubat actifed (ubat selsema)... aku pon ajak laki aku balik...tk larat wooo..... kang sat gi aku tido atas motor..penaya aje.. huhuhuhuhu....

P/s: sempat gak aku membeli DVD... tunggu la malam ni..aku nk tenguk DVD..

1 comment:

Ezna said...

wahhhh!!dh lama aku tak makan kat carl's junior..dolu² ada kedai dia kat zoo..skrg dh takde huwaaaa jauh nya nk kena ke one utama semata² sbb burger dia..tp takpe..ko tunggu zura..ko tungguuuuuuuuuuu hahaha

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails