Tag dari Ezna

rasa mcm dah lama aku tk bukak blog..

so ni lah tag pertama yg aku buat ari ni.. tag dari Ezna

1.Apakah benda yg paling penting dalam hidup kamu
»En Mohd Fariz

»Muhammad Izz Zafran

»Muhammad Izz Zuhairi

»Hp aku Nokia 6500 slide

»HP deskstop, laptop Acer, dan maxis broadband aku!!

»My job.. i love my job.. hik hik

»Harus la duit, kan? [bak kata Ezna]



2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dgn wang sendiri
»Baju utk anak-anak dan suami

»Susu anak kedua aku

»baju dan spender masa Jcard day kat Jusco balakong semalam

»otw ngumpul utk kamera

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu
»tepi pantai..

»nk pakai gaun putih..biarpon diri tk lawa.. uhuhhu..

4. Berapa lamakah anda rasa hubungan anda berkekalan?
»Insyaallah..dunia & akhirat [bulan enam ni dah genap 7 tahun]

5. Adakah anda dilamun cinta?
»yayaa... fall in love ngn Iphone.. hik hik.. matila kena tembak ngn laki aku..

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
»Johny's.. makam steambot.. [betul ke ejaan aku ni?]


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
»tk ingat nama tajuk.. tp penulisnye Norhayati Berahim dan Ramlee Awang Mursyeed


8. Apakah nama penuh kamu?
»Nama penuh saya ialah – Azzura binti Abd Latif


9. Kamu lebih senang dgn mak/ayah?
»Dengan abah kot.. tah le.. ada masa ngn mak ok juga.. tp tk larat bila kena bebel la..cair telinga weh..

10. Namakan seseorang yg kamu ingin jumpa utk pertama kalinya dalam hidup anda?
»ontah le.. tak terasa pon nk jumpa ngn sesapa..

11. Sebutkan 8 nama sahabat yg paling rapat dgn kamu

»Azie, anne <--member sekolah

»Reen, mimi, azu, lisa, ezna, showen <-- member alam maya

»nani, yana <--member opis

»hatta, boi, yud, anna, eryn <-- member menghirup udara malam

»fariz <-- member soulmate aku


12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
»yaya..tp aku amat malas nk lipat baju.. ada tak mesin yg bleh lipat baju? anyone?

13. Tempat paling seronok kamu mahu pergi
»semua pulau yg ada dlm malaysia.

14. Pelukan atau ciuman?
»Dua²..tkde dedua tu mesti tk besh kan..

15. 8 perkara yg amat saya gilai

»ym

»facebook - farm town [impian aku nk jadi petani moden yg berjaya]

»blog

»Caldina merah

»Nescafe sejukss

»kari ayam, laksam, masak lemak cili api siput sedut. [adeh..meleleh air liur aku menaip]

16. 8 perkataan yg sering diuchapkan

»pehal plak?

»boleh ah..

»bongok la ko neh

»ayah poyo, ayah poyo, poyo poyo! [kena ikut versi anak aku menyanyi]

17. 8 buah buku yg plng terbaru dibaca

»Chinta - Nurhayati Berahim

»Harmoni

18. 8 buah lagu yg saya boleh dengar berulang kali

»Alicia Keys-No one

»Bonnie Tyler-Total Eclipse of the Heart

»Fatman Scoop feat Lumidee–I Wanna Dance With Somebody

»Fatman Scoop-Love like this..engine engine number nineeeeeeeeeeeee..

»Flo-Rida feat T-pain-Get Low

»Kate De Luna-Whine Up

»Yuna nye lagu..tp aku tk ingat apa tajuknye..

»semua lagu 50 cent

19. 8 perkara yg saya pelajari tahun lalu

»Berdikari

»Belajar cmne nk pentingkan diri sendiri

»Cara² takmo org pijak kepala kita

»Usaha utk dapatkan apa yg dihajatkan

»sayang pada orang yg sayang kt kite.. bukan pada meka yg bongoks tuu.


20. Tag 8 horang

1. Erin
2. siti kotak
3. azureinc
4. meka-meka yg baca blog aku ni

1 comment:

Ezna said...

hehehe maceh kerana melayan tag ni..tp apsal mcm jawapan aku jek haha

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails