Eidul Fitri 2008



..taun ni aku raya kt serdang..
..malam raya dah berhujan kt jalan TAR..
..pehtu sambung jahit baju smpai 4pagi..
..orang lelaki dh gi semayang...aku duk tido lagi..
..bila time derang nak balik..
..mula la aku kelam kabut..
..muka pon letih semacam aje..
..tkpela..janji hati puas kan..

..gambo raya pon tk banyak amek..
..tensen btol la..
..time ni plak anak no 2 aku ni banyak no ragamnya..
..tk dapat nak amek gambo sekeluarga..
..ayie ni tk reti duk diam² ..



..ada ke malam raya pertama anak² aku nak makan KFC?..
..adei. sabar je la..
..nak tk nak ..ikutkan aje la..
..kang tk ikut...banyak no kerenah..
.. balik je dari beraya terus gerak gi Jusco Taman Equine, Seri Kembangan..
..melayan anak² makan KFC..
..balik aje...terus tido memasing..
..puas la hati..dpt makan KFC tu..
..hahahahhaa.


..mcm posing anak² aku ni kan..
..memasing ada gaya sendri..
..yg pasti segala penat lelah aku melahirkan mereka ni berbaloi..
..alhamdulillah..

p/s: auntie Reen, bila nak banje KFC?

~Life are too short and friends are too few~

3 comments:

nasazfrog... said...

pergh.. malam raya menjahit lagi tuh... rajin btol.. :)

BurungBelatuk said...

Salam singgah n salam pkenalan...camat raye...

Zura said...

nasazfrog: nak buat cemana..nak antar ke tailor..tau masa dh suntuk..

burungbelatuk: salam perkenalan untukmu jua..

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails