Happy Birthday My Dear..

:: Muhammad Izz Zuhairi ::
:: 21 Oktober 2005 ::
:: sngt obses dgn Ultraman Tiga ::
:: sgt suka buat aku marah, dan dia suka pujuk aku balik ::
:: sayang sngt kt abangnye Muhammad Izz Zafran ::
:: akan marah kat aku kalo aku marah abang dia ::

Happy Birthday My Dear
Moga jadi anak yg
~soleh

~
pandai
~baik hati
~menghormati orang tua
~cemerlang, gemilang, terbilang
di masa hadapan
InsyaAllah

MAMA SAYANG ADIK SNGT²


:: sngt cerdik dan aktif ::
:: kalo dulu hobinya asik nak main bola aje ::
:: rite now hobinya duk depan tv, mengadap dvd cite ultraman ::

:: buah hati pengarang jantung aku ni ::

:: ni masa umonya nak masuk 2 tahun ::
:: sngt suka berendam dlm kolam renang ::
:: biarpon tk berapa pandai berenang :P~ ::


:: masa ni umonya baru 14 bulan ::
:: zuhairi ni start berjalan masa umonya setahun dua minggu ::
:: lepas tu asik bejalan je kijenya ::
:: tak reti penat ::
:: jatuh bangun, lutut lebam, tu perkara biasa ::


:: ada satu tabiat yg aku tk suka ::
:: suka sngt tahan mata ( nak tido, tp eksyen!) ::
:: sanggup tido duduk, dari dibaringkan ::
:: tetau dah tumbang aje ::
:: ouh ye, puting tu aku buang pada umo dia nk masuk 2 taun ::
:: sorok puting dia dan kata kucing dah bawak lari ::
:: memula seksa gak, dia asik marah nak puting ::
:: smpai sanggup amek puting kazen ::
:: tp lelama alhamdulillah, dia dh bleh terima ::
:: lagik chomel kalo tk isap puting kan ::



~Life are too short and friends are too few~

No comments:

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails