Shoping again!


:: kalau tahun lepas aku bersoping ngn Chekgu Reen ::
:: kat Jusco Taman Maluri ::
:: kali ni aku tk lepaskan peluang utk bersoping lagi ::
:: kat Jusco One Utama ::

:: kebetulan plak aku dpt plak kad invitation ni ::
:: seminggu lebih awal aku dh prepare ::
:: dari segi apa? ::
:: hanya mereka yg pegi shoping aje yg tau ::
:: hehehehhee ::


:: ni baru kat ruang tengah aje ::
:: blom masuk Jusco lagi tau ::
:: punya la ramai umat manusia yg kaya² ::
:: ehhehhehe ::

:: sale ada dimana² ::
:: ada duit ngn tak aje ::


:: macam² ada kan? ::
:: uih..kalo korang pegi la ::
:: sure korang pon rambang mata mcm aku gak ::
:: kalo bleh sme nak beli la ::

:: abaikan muka aku yg gebu tu eh ::
tu la hasilnya selepas raya ::
:: huhuhuhu ::

:: dan hasilnya? ::
:: tadaaaaaaa..... ni la dia troli aku ::
:: penuh ngn segala comforter, tuala, etc² ::
:: tu pon aku rasa mcm ada je yg tk cukup lagi ::

:: tudia..tenguk mimi nye troli ::
:: atas bawah sme ada isi woooo ::

:: ha nengok ::
:: berjaya gak kitorang sumbat segala barang² tu dlm kereta mimi ::
:: tu baru shoping setingkat aje (barangan rumah) tau!! ::
:: blom bahagian wanita dan kanak² lagi ::

:: sblom tu kena isi perut dulu ::
:: dari pkl lapan pagi tk makan ni ::
:: gara² nak tolong guard bukakkan pintu Jusco :p~ ::

:: sedap gile steambot kat Johnny's ni ::
:: time² lapar camni..sme nampak sedap kan ::

:: aku pencinta nasi ok ::
:: aku mesti nak cari nasi gak ::
:: biarpon muka ku dah segebu roti kt kedai bakery tu ::

:: mimi ::

:: gambo aku tk banyak time ni ::
:: sebab sibuk memenuhkan perut ::

:: time ni aku melepak kt rumah mimi ::
:: hujan lebat.. cemana la aku nak balik kan ::

:: sampai tertido aku .. kepenatan ::
:: kaki sakit gile ::

:: smpai je kt umah. apa lagi ::
:: try je sme menda yg aku beli ::
:: aku beli brg² mainan utk anak² aku ::
:: kebetulan plak sabtu ni aku nak buat open house ::
:: dapat jugak aku beli tuala kegemaran aku tu.. siap kaler pink and biru ok! ::

:: aku suka kaler pink dan purple ::
:: sngt mendamaikan ::

:: anyway mimi, thanks sbb sudi membuang masa menyopping bersama aku ::
:: next year kite kumpul duit bebanyak ::
:: kite soping lagi eh ::


~Life are too short and friends are too few~

5 comments:

sW33tdARLiNG said...

pergghh seksii..........!!

nasazfrog... said...

wah borong sakan beb... sale la katekan..:)

Zura said...

selagi boleh diborong..
borong aje semuanya..
hahahahah!~

hUmmY said...

aiyoh!

sakannyeee!

Zura said...

bila lagi kan..
ni la masanya..

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails