:White05:Lama tk membloging..kekok plak nk menaip..cewahhh..
Cuti New Year aku tk berjalan sngt..
Balik ke serdang melawat parent aku..
Perancangannye mmg banyak..
tp mengenangkan kesesakan...jammed..kepanasan.. tk sanggup aku aih..

23 Jan 09

~aku gerak balik ke tanjung karang lewat malam gak le..ada sikit kerja gile
:Onion36: yg aku ngn hubby aku buat malam tu... ngeee...
~smpai rumah MIL dlm pkl 4pagi... smpai aje...terus ZZZzzzzzz...
:White03:

24 Jan 09

~seawal 8pagi aku dh bangun..
:Onion21:walaupon tido sngt lewat malam td..
~anak² aku mmg tkbleh tnguk mamanya tido lelama...walaupon dilarang oleh MIL a.k.a nenek derang supaya jgn kaco aku...dikaconye jugak..

~mcm biasa la.. adik akan mintak shushu a.k.a susu

~dan abang akan mengadu segala cerita di sekolah..dirumah..

~pkl 11 aku dh gerak balik ke serdang..

~oh ye.. aku kan lalu kt MRR2.. so aku singgah ke ampang kejap.. melawat Ezna.. kan dia baru lepas bersalin.. dapat baby boy... (beshnyeee)

~pkl 4ptg smpai kt serdang... kekemas..rilek sebentar...

~anak² aku kalo dpt kucing (peliharaan bapak aku je ada 8eko).. mmg tk nampak la aku ni..
~malamnye gi dinner kt luar aje..memasing malas nk masak..

25 Jan 09

~pepagi dh bangun
:White34:..jenoh gak nk gerak anak kedua aku ni bangun..golek sini..golek sana..tetap tk bangun.. si abang dh biasa bangun pagi.. so senangla nk soh dia mandi..
~pkl 10 ke melaka...nk melawat adik aku yg baru bersalin 14 Jan lepas... dia berpantang kt rumah MIL nye.. aiyooooooooooooooo.....sngt comel babynye.... asyik tidoooooooooo aje
:Onion05: (bak kata anak aku) ~lepak dan makan dan minum lepas Zuhur kitorang bertolak balik ke KL..
~sekali bapak aku lalu ikut jalan lama le....aduiii....

~krem buntot aku... anak² aku dh tkbleh nk duk diam..memasing letih main kt rumah MIL adik aku td...pastu kena duduk plak dlm keta...

~smpai serdang around 7pm..sudah magrib...

~oh ye..laki aku tk ikut sekali pi melaka...dia kena kerja ahad tu..dah sabtu dia offday kan.. so aku pegi ngn parent aku, adik pompan yg bongsu ngn anak² aku je la..

26 Jan 09

~laki aku cuti New year...ingatkan dia kerja...tp kitorang tk gi memana pon..memasing malas nk kuar... planing nk pi Alamanda la... IOI Mall laaa... Mines la... satu haram pon tk menjadi.. memasing membongkang kt rumah.. hehhhehehe...

~malam je kitorang keluar....gi melawat nenek kesayangan kt pandamaran..

~lama tk jumpa dia weh...

~mau bising dia nnt aku tk jenguk dia..
27 Jan 09
~bersiap² nk balik ke tanjung karang...

~singgah sebentar kt Giant baru kt Kinrara tu...boleh la...tkde menda yg menarik sngt pon..


kesimpulan: Cuti yg tk macam cuti.. ye tak?
:Onion43:

1 comment:

Miss Reen said...

cuti gak lar kalo asyik berjalan je...

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails