Yeay!!!

Semalam entry aku agak membingungkan.. btol tak? hehehe.. bukan apa..
aku berdebar² :Angel05:bagi pihak adik aku.. bleh tak??? Semalam 14/1 hari rabu aku bercuti.. saje mencutikan diri utk menemankan adik pompan aku ni... bsalin kt Az-Zahrah, Bangi..:Angel04:
Walaupon dia ada offer utk tido kt wad dia..aku lebih rela tido kt rumah..hehee..lebih empok gitu.. Payah gak aku mencari Pusat Kesihatan Az-Zahrah ni.. jalan punya jalan..punya la jauh aku pusing..siap lalu kt bangi lama tau!! Sib baik last² jumpa gak.. tu pon sib baik bertanya kat orang arah mana nak ke Pusat Kesihatan ni.. bangunan warna pink tuuuuuuuu...:Onion63: i like!!

Sampai² kena soru dulu...lapaq ni..brekfas blom laie.. tp aku dh dpt sms adik aku ni dh selamat operate.. baby pon dh keluar..tkpela...Alhamdulillah..lega..Syukur..
Ni la dianya adik pompan kedua aku.. Azzreen namanya.. masa ni dia tengah mamai ubat laie..
Alhamdulillah dia dapat baby lelaki, 3.3kg, besalin operate sbb kepala baby tknak turun. hahahha... tp sngt cute dan gebuuuuuuuuu u ollzz... geram je aku tenguk..
Time camni bleh la aku tenguk sbb askar² aku tade.. kalo derang ada..tk dapek do..aku nak dukung baby ni...
Cerita di dalam bilik operation pon agak menakutkan.. ye la..adik ipar aku si safiQ ni dpt plak merasa tenguk kelahiran baby secara LIVE..:Onion21: aku yg mendengar ni melopong² sambil membayangkan cemana kulit perut tu ditarik... ngeri siut..
Nama: Amirul Izzmeth Ghazie bin Amirul SyafiQ
(saya sngt gebu dan putih)
(senang nk kenal saya, sbb dari jauh dahi saya amat terserlah)
*jgn marah ye pak nye!!

Yang ni kije laki aku la.. dia mmg tau.. kalo dapat je baby, specially baby boy.. dia akan bukak segala lampin.. dia akan tenguk tangan, kaki, peha, betis, telur, punai baby tu..smpai dia puas hati.. ko tenguk la anak buah aku ni.. smpai abeh sme kain tertanggal.. bila soh pasang balik..taktau!! teruk la Paklong ni!!!
Anak buah aku ni adalah cucu ketiga utk mak ngn bapak aku.. dan tk sangka semua cucunye lelaki.. hahhahaha,... kalo camni nk kena cecepat proses baby girl la..
amat berbeza kulit aku ngn kulit baby ni.. montel gebu.. nnt cecepat beso.. bleh ikut Maklong gi soping eh..:Angel14:

~Life are too short and friends are too few~

2 comments:

SyedaFauzi said...

Tahniah buat Uyin..
Dia dah overdue ke sampai kena caesar?
Apepun, alhamdulillah baby n ibu selamat...
Nanti boleh main ngn abg Faris yek...

Zura said...

hahaha..
kalo nk ikut duedate dia ujung bulan satu ni..
tapi..
kepala baby stil kt atas sampai ke sudah..
tersangkut kt mana tah takmo turun²..
tu sebab kena caeser..
tp tk kisah la..
janji baby ngn mama dia sihat..

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails