Wedding part 2

:: antara menu yg ada di atas meja beradab ::
:: rendang daging dia mabeles, aku siap ratah sepinggan ::

:: pengantin dengan kek 3 tingkatnya ::
:: anak aku usha je, siap tanya bila nk potong ::


:: me n my kazen yg sengal ::

:: anak² aku yg obses ngn limau ::
:: sebenonya derang berminat tenguk cara limau tu dipotong bulat camtu ::

:: DJ - along an, masih bujang, masih mencari teman hati ::
:: berminat?? ::
:: plez call me ::
:: Mak Ndak & Pak Ndak ::
:: Parent pengantin lelaki, senyum lebar smpai telinga ::

:: yg ni plak kembar kepada along an tu, namanya angah in ::
:: tp dah tunang dah ::
:: maybe tahun 2009 aku akan bizi lagik ngn kenduri kawen la ::


:: sesi posing bersama mak saudara dan kazen² pompan ::
:: tak lupa juga parit yg dulunye penuh ngn kangkung tmpt kitorang berkubang masa kekecik dulu ::


:: penjaga pintu masuk ::

:: kazen lelaki yg sengal mengal ::

:: aku dengan dua orang bapa saudara yakni adik beradik bapak aku ::
:: nampak deranng ni muda lagik kan ::
:: macam adik beradik pon ada rasanya ni ::

:: aku ngn mak sedara serta kazen² perempuan ::
:: yg tetengah tu my beloved grandma ::
:: dia pon vouge tau ari tu ::

:: keluarga aku dengan pengantin ::

:: keluarga Mak Lang dengan pengantin ::

:: Keluarga Mak Ude dengan pengantin ::

:: Aku dengan kazen² anak kepada Pak Ucu ::

:: sem dah sengal + penat time ni ::
:: tau memasing nk tido aje ::

Kalo tadi aku tunjukkan gambo pengantin.. kali ni gambo sedara mara aku plak.. hehhehehee yang penting kami semua kaler biru tau!! kain diberi khas oleh mak pengantin.. tu pon ada masa sebulan nk siapkan.. nasib baik le dapat siapkan.. kalo tak aku pakai je cara lilit mcm sari tu.. abeh cite..

5 comments:

Miss Reen said...

beshnye pemeli2 ko..
sumer pakai sedondong je..
camtu lar biler nak kawen..
beli kaen utk sanak sedara supaya orang kenal mana satu keluarga pengantin!

[siti] said...

biru mate itamku. hokhokhho
meh kenalkan i dgn dj meh.. hahahaha.

*gatal*

Zura said...

hahaha.. sila²
tk jauh mana pon dr klang ke pandamaran kan..
hahhahhrrgghhh..

Ezna said...

ya ampunnnnn..agak extreme la adik ko posing .. sker ati dia jek ye hak hak hak sgt happy cara dia berposing .. /me pepegang perut *wink*wink

Zura said...

tau takfer.
tu baru blk dr genting tau..
gila punya aktif..

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails