Makan-makan lagi

kali ni tkde la pegi jauh sngt..
stil dalam Damansara Damai
kalo sesapa yg penah smpai kt sini..
tau la kt mana nk cari tempat ni..
betul-betul bersebelahan ngn restoran McDonalds..

ni menu yg aku order..
Seafood Teppayaki
rasa-> mmg ok sngt.. sngt sedap.

ni menu kengkawan aku..

Lamb Mushroom
rasa-> ok la pada yg gemarkan mushroom sos.. tp mmg lembut daging dia..

yg ni plak my hubby punya..

Grilled Chicken Chop Black Pepper
rasa-> bak kata laki aku "rasanya.. hebat!!"

kawan aku punya

Grilled Black Pepper Steak
rasa-> tk sempat tanya dh habeh.. sedap la tu..

minuman -> apple kasturi 3 gelas besar, fresh oren segelas, tembikai juice 2 gelas
rasa-> rasa buah la..
tp apple kasturi mmg meletopp!!

menu kawan aku

Black Pepper T -bone Steak
rasa-> sngt mabeles .. sbb aku suka cilok daging dia..

menu pembuka dan penutup..

Mushroom Soup
rasa-> yg ni pon tak sempat tanya.. tetau aku dh bedal smpai abeh..
hhahahahahahhaet
ada lagi..
menu yg tk sempat aku amek gambonye..
dah habeh..
Spageti Marinara Seafood
Jumlah keseluruhan utk 5 org makan {tk mcm 5 org pon!} = rm118
berbaloi kan?

ni la kedai dia..
dulu kedai ni tersorok kt belakang..
hampir tade orang tau pon kt damansara damai ni ada steak yg sedap..
so bila dia dh duk kt sini...
sngt bagus..
bleh aku SELALU pegi kt sini..
huhuuuhu..


1 comment:

Miss Reen said...

perghh..pepagi tgk gambo makanan...lapo giler

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails