HAri Kantin

Hari Kantin eh orang panggil? ke Hari Usahawan? aku pon tk pasti... yg aku pasti ni la sekolah laki aku dulu... kiranya laki aku ni mengimbas nostalgia lama la ni..
hahahahhahaha...
gile old skoolnye sekolah..

macam-macam jualan ada..

yg pasti belon ni menarik perhatian anak-anak aku..








Xde banyak menda la aku nk cite...sbb aku pon tatau psl skolah ni..cuma aku pergi sebab nak bagii sokongan kat kazen laki aku tu..yg duk depan kedai baju smbil minum air tuuuu... dah tkde pon skang ni kt tanjung... dia dpt tawaran ke poli kuantan... bidang lawyer.. harap-harap dia berjaya mencapai impiannya.. AMIN..

2 comments:

[siti] said...

ooo.. laki ko dak dato haron ke? aku sekolah agama kt pasir penambang dulu, slalu gak la outing g tg karang makan kfc, sbb tu je yang ade dulu. huhuhuhu.

Zura said...

hahah..tu le psl..
dia mmg tanjung sejati..
hahaha..
aku pon jarang gak makan kt KFC tu..
dia dh pindah building baru kan..
la ni kt tanjung dh maju sket..
dah ada Jakel, dua tiga kedai western yg amat sedap..
hehhehehe..

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails