Hidup ini Payah Sangat

Aku dah pening ngn kerenah manusia2 sekeliling aku ni... bila aku diam..pelbagai yg kuar...bila aku bersuara..aku balik yg kena..apa patut aku buat utk memuaskan ati semua pihak? perlu ke aku meminta maaf? perlu ke aku bersua muka? perlu ke aku tampil kehadapan utk menjelaskan perkara yg sebenar?

Tapi ada ke orang yg nak dengar? ada ke orang yg nak prihatin? ada ke orang yg nak sokong aku? ada ke orang yg nak dengar luahan hati aku ni?

Atau akan ada orang yg bertepuk tangan bila melihat aku 'jatuh'? ada orang akan bersorak gembira bila melihat aku merana? ke ada orang yg akan melompat kesukaan bila melihat aku menangis?

7 comments:

hUmmY said...

saba jela kakak!

manusia..

baek kakak jage ati sendri!

tayah pk org len!

eheheh!

Miss Reen said...

ihiks...wat bodo sudah..
pasal orang yg sker menjaga tepi kain orang adalah orang² yang takder keje nak buat...atau mentally retarded..
takpun pangey je MORON...
ewah..sker² hati aku je kan?
miakakakakaka

kuchalana said...

kak cik... sok aku upload one entry..dedicated khas untuk ko...ole

SamWise said...

ilek la misha...jgn bebankan masalah ko tu sorang2...kiteorg ade...we always support u from behind...:)

kuchalana said...

ya btol... dah jom kita pi PD bulan depan... hahahaha... kita buat BBQ nak...

SamWise said...

jom!!!! leh aku deting ngn aida nnt...hahahaha

Udy said...

wat bodo je laa misha weh kekekek

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails