My Beloved Family


Ni lah gambar buah hati aku ngn ayah kesayangan mereka..huhuhuhu rupa sama tak? ke ada rupa aku? hhihihiihih... anak2 aku ni mmg suka bergambar..tp ngn posing yg tersendri la..


Ni la dia Mohd Izz Zafran [abang] dan Mohd Izz Zuhairi [adik].. comel tak derang ni? yg abang ni suka sngt main ps2.. mewarisi perangai ayah dia la.. yg adik ni kureng sket..tp lebih suka melekap kat aku...kadang2 smpai nak mandi pon..dia sanggup tunggu kat luar bilik mandi..ishh2..
Tapi derang bedua ni mmg rapat..tkbleh nak pisah..kalo boleh tido pon nak berpelok.. makan nak menda yg sama..hobi derang ni suka tnguk dvd Mask Rider Faiz.. aku pon tk paham apa syok nye cite tu...
Abang ni jenis yg tk cepat marah...tk macam adik..sme menda yg dia tk puas hati..tau nak marah je.. mewarisi aku kot..:P tp sekali abang dia naik angin..aku pon takut woooo...!! dia punya lempang berbisa..!!

Ni plak gambo derang kat One Utama..Punyala nak sngt duk dlm keta ni...tknak turun2.. aku smpai lenguh duk tunggu kat luar keta ni...semata2 nak bagi derang ni main puas2...rabak duit syiling 50sen aku kat keta ni aje..
Derang ni tk banyak karenah..mendengar kata..comel.. dan ni lah permata hatiku..
tanpa derang aku rasa aku tk mampu nak hidup kot..!! :)

4 comments:

SamWise said...

waaa...bodyguard mak die ni time besa nnt....pasni leh arr main PS2 ngn uncle syam...main bola "Winning eleven" hehehehe

Miss Reen said...

comel anak2 ko nie weh..
tp persal sorang pun takder iras ko? nie sumer iras muka bapak dier..??

Zura said...

aku nak buat cemana..dah gen ke bapak dia.. ye ke ikut muka bapak dia? ampeh sungguh koang ni...huhuhuuuhu.. :p

hUmmY said...

sis..

anak sis comel!

gerammmm!

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails