Life Aku


Akhir2 ni aku banyak dikejutkan dengan perkara2 yg amat merunsingkan kepala aku.. entah la..kadang2 manusia ni rambut sama hitam..tapi hati bermacam warna..sapa sangka teman sebantal seselimut menikam aku dari belakang..tk perlulah aku perjelaskan hal2 ni semua.. buat apa nak mengenang kembali menda2 yg dah lama lepas ni..

Mulai hari ini aku nak start ngn hidup baru.. aku nak jaga diri aku, family aku dan juga kengkawan yg betul2 sayang kat aku.. Aku nak habeskan treatment aku ni..aku nak cecepat baik dan aku nak happy go lucky mcm dulu.. insyaallah..

Tapi aku bebetul rindu ngn rambut aku yg dulu... uuwaaaa!!! bila la aku nak dapatkan balik rambut aku tu.. lambat btol masa ni..aku tau ramai yg heran nape akhir2 ni aku keluar pakai key.[tutup kepala].. hanya ada dua tiga kerat manusia je yg tahu sebabnya.. yg lelain kalo bertanya aku jawab je yg aku skinhead..lalallalalalll....

Dah nak sampai hujung taun pon.. ni la masa aku nak berhoneymoon ngn keluarga.. nak gi mana eh? Rancangan keluarga mertua aku tk lain tk bukan sure le Glory Beach Resort.. tp busan gak..dah setiap tahun tmpt yg sama..Lenkali la aku decide aku nak pegi mana..

7 comments:

SamWise said...

Tioman jom!!! err....kalo aku xde family cmner eh.... :'(

Zura said...

kalo tkde keleuarga..gi la cari keluarga express ko!!

Miss Reen said...

wahh...cantek edit gambo..
si syam nie..takder pemeli..kan ko dah ader pemeli express...kan elok tuh? angkut je lar..per susah kan?
miakakakakaka

kuchalana said...

trut..trut.. menyampuk bleh.. hai nama saya john.. jom ar kita pi main rakit kat gopeng blan 12...

LaDySLeepLeSS said...

ooooooooooooooo

Zura said...

main rakit kat gopeng?..
eeeiii..namo...kang pecah rakit tu aku naik nanti...aku tah kemana..koang tah kemana..nanak!! nanak!!!!!!!

hUmmY said...

nak ekot gak g holiday!

;(

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails