Abang beruniform PASTI


Lupa nk bagitau korang..
anak aku dh sekolah..
ye.. 5 tahun aku dh antar anak aku pegi sekolah..
dari tkde buat apa kt rumah kan..
biarlah dia bergaul ngn rakan sebaya..
supaya dia tak takut berjumpa ngn orang ramai nnt..
selama ni hanya adik dia dan sepupu² aje yg dia kenal..

mcm² ragam aku dengar sejak dia bersekolah..
tp layankan aje..
lelama dia diam la..
dah syiok dapat main kan..
so far dia dh boleh baca doa makan, doa masuk tido, doa belajar..
suka aku..

dah bleh hafal huruf, baca muqadam..
dan ofcourse..
lagik la banyak songeh dia..
dan juga pelbagai perkataan yang dia belajar kt sekolah..
mana yg patut aku pantau...aku pantau la..


7 comments:

nasazfrog... said...

beso dah abang yer... anak dah sekolah ni tanggungjawab kite kena lebih kan,,, :)

Ezna said...

cepat je masa berlalu kan..tak lama lg adik dia lak masuk skolah..pastu adam lak..pastu aryan lak..pastu..kita dh makin tua hahahahha nak kena menten performance ni..kena minum susu anlene..hahahha

Zura said...

hahaha..
btol tu..
dulu duk sibuk beli mainan aje tuk derang..
la ni sibuk beli pensil la, pemadam la, beg sekolah Ben10 la..
high taste btol la anak2 aku ni..

tp aku mcm sayu je..
sedih sbb cepat sngt derang membesar..
sob...sobb..

Miss Reen said...

at least korang ada gak anak depan mata yg membeso..
aku nie yg membesonye montot aku nie hahhhhh.... hahahahaha

Zura said...

tu la ko reen..
asik pam bontot aje..
mana tk beso..

weh..
anak aku..anak ko gak kan..
:))

Anonymous said...

bukan anak je yg dah membesar..mamanyer pun makin lama dah makin tua r...xhengat ker...hihihhi...

ala tomeinyer anak buah makngah pkai bj tadika...hope kopiah tu kekal la atas kepala tu...jgn lak d gantikan dgn cap hip hop.....huhuhhuhu ;-)

Zura said...

eh eh..
makin tua makin vouge tau!!..
tua pada umur aje..

ala..kalo ganti ngn cap hip hop tu takde le orang lain yg ngajonye..
tak makngahnye sure la paklangnye..
betul tak????

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails