Semalam dan hari ini..

semalam aku dah gi window shopping, cuci mata, cuci mulut...arghhh... tekanan perasaan betol la..macam² banner sale ada..dari kedai² kt luar jusco tu...sampaila kt dalam Jusco Midvalley... umat manusia punya la ramai... sesak weh...
kalo berjalan tu bukan berlanggar bahu dah...dah berlaga² tete* pon ada.. tp mata aku tetap segar bugar.. adui..tu la penyakit kaum perempuan ni kan..

Sblom masuk jusco aku masuk MPH...adeh...banyaknyeeeeeeeeeeeeeeee novel Alaf 21 yg aku ketinggalan... uuwwaaa..... mcmmana ni? isk..isk...

semalam aku usha pelbagai jenis kasut kt dalam jusco tu...tp tkde la yg menarik hati.. kalo ada pon...tkde saiz..adui...aku ni dah la kaki versi dinasour.. usha punya usha... yg menarik minat aku adalah deretan² baju dan seluar... hahhahahahaa.....tkbleh².. bulan ni aku HANYA boleh shopping KASUT aje.. huhuhuhuhuhu....sedih weh..

sekali Vincci pon ada sale....yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...aku suka bangat ni..
sebab kasut saiz dinasour mcm aku ni senang cari kt sini...
aku membelek je la semalam...tado le beli pape pon...blom gaji kan.. hik hik..
namun ari ni.. cek² gaji dh kuar... yahhhuuuuuuuuuuuuuu sekali lagi.. harus aku amek halfday utk pegi bershopping.. sbb aku tknak bersesak² spt petang semalam...pening aku weh..


tenguk la deretan kasut yg ado... hihihiihih... gigih aku nak menerai semua ni sat gi...tunggu entry aku pas ni eh..
kang aku tunjuk apa yg aku beli... daaaa.....

No comments:

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails