Tag dari Sara Rusly

:Rules::
* Go to your photos folder in your computer.
* Go to the 6th folder of photos.
* Go to the 6th picture in that folder.
* Put the picture on your blog and description of it.
* Invite six friends to join the challenge.

Link them in your blog and let them know they have been challenged

gambar ni diambil masa aku bawak abang utk satu operation buang ketulan dalam perutnye.. tk silap aku ada la sebulan lebih yg lepas..masa ni abang baru lepas operation pada siangnye (minor operation) tp dia amat aktif.. berlari sana sini, bergust dengan adiknye.. so cara nk mendiamkannya aku ajak la meka ni amek gambo.. baru la meka benti bergusti.. bukan apa..aku risau kan dengan luka di perut abang tu..
dan pada masa yg sama aku suka tenguk gambo ni..
tk disuruh pelok pon... tetau je zafran tu nk pelok adiknye..dia sngt sayang ngn adiknye tu..tp time beduk...tetap beduk.. hahahahaha..

aku nk tag :-
1. ezna
2. chowen
3. mai
4. hummy
5. siti kotak

No comments:

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails