Tag?


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

Award ini telah diberi oleh
http://ladysreen.blogspot.com a.k.a Erin a.k.a adik pompan aku yg katek itu.. hahahahahhahaa..


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya(anda di-tag)

a) aku mmg hantu internet [irc, myspace, friendster, facebook, ym]
b) sayang sangat-sangat pada 3 BF aku [fariz, zafran, zuhairi]
c) sngt suka berkawan
d) sngt mudah mesra dengan kawan baru
e) bukan jenis cepat menaruh prasangka
f) penah 'jatuh' satu ketika dulu, dan skang ini aku kembali kuat.. malah lebih KUAT..
g) suka sngt makan Pizza Hut, KFC, dan McDonalds [maybe aku patut berdiet la]
h) suka sngt becuti, melancong, melepak, menghabiskan duit, dan segala me me yg ada la..
i) sngt suka minum NESCAFE O [maybe patut dikurangkan ye tak? tp cemana?]



4. Anda perlu memilih 6-7 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.The Blogger Award Friendship goes to :

a) Ezna
e) Puan Nazafrog

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan"anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda".

No comments:

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails