Wayang

Entry camping Bukit Larut kemudian la eh..

Last sabtu..aku dlm keadaan tk larat + letih + mengantuk + sakit kaki.. disebabkan camping..gagahkan diri jugak sbb tiket utk aku sudah dibeli... seawal lapan malam aku dan family dah besiap-siap.... bleh round2 dalam Cineleisure sementara tunggu tayangan kan..

Anak-anak aku dah berposing sakan dengan patung Transformer yg ada.. wahh...kemain ye anak2 aku ni..udah pkl 10 malam tk tido laie... nk kena babab ni..

Pelbagai jenis robot... adeh. anak-anak aku dh jejeling kt aku...tade...tade...... tk dapek eden nk tolong.. mahal gile weh robot2 camni...

si hensem dihatiku.. dia la yg PAKSA aku pegi..

Menung apa tu dik??? berangan je la kije ko eh..

Zafran yg hensem *dongga"pan"

yeahh...akhirnya dapat juga ye zafran ngn zuhairi...
suka korang eh...
no more mainan utk bulan ni tau!!


ada lagi yg tak masuk dlm ini picture..
mereka kepenatan..
hik hik..

bintang: 9/10

p/s: aku kepenatan dan tkde idea... so kurang la bercerita.. hik hik..

3 comments:

nasazfrog... said...

anak den semua pompuan.. so tak der la nak tgk transformer.. Ramai gle pegi,,, ko pun pegi.. :)

nasazfrog... said...

anak den semua pompuan.. so tak der la nak tgk transformer.. Ramai gle pegi,,, ko pun pegi.. :)

Zura said...

hahahha..bila lagi nk pegi kan..
so bila ada peluang tu...walaupon kaki sakit...layan kan je la..
hahahhaha!!

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails