Makan lagi..

:: nampak menarik je air ni kan ::
:: ekceli bila aku smpai je kt kedai ni, aku dh nampak air peberet aku ::
:: aku order la, tp ada ke mamat tu kata dh abeh ::
:: aku senyap je la, then order orange jus ::
:: bila je kawan aku si shah dan aweknye lisa smpai ::
:: aku ngadu la ::
:: derang gelak ::
:: heran plak aku kan ::
:: derang kata nk pesan, pesan pada tokey, bukan pada pekerjanye ::
:: lorr.. mana le aku tau kan sapa tokeynye ::
:: nama pon festime dtg sini ::
:: so bila sme dh smpai, apa lagi ::
:: kitorang pon order la ::

:: aku order tembikai laici :;
:: shah - ribena laici ::
:: lisa - barli + lemon ::
:: faiz - teh tarik rasanya ::
:: wife faiz - barli panas ::
:: lakiku - mango ice blended ::

:: abaikan pic² yg agak kabur tu ::
:: masalah teknikal ngn hp aku ::
:: tah bila la aku dpt nak repair hp ni ::

:: ni la lisa awek shah ::
:: dia order turf n surf ::
:: tah btol ke tak aku eja tu ::
:: tp mmg sngt mabeles, sme ada ::
:: dari ayam, daging kambing, sosej, kentang putar ::
:: perghhhhh!! ::

:: yg ni plak lasagna daging ::
:: shah yg orderkan ::
:: sedap mabeles gak ::
:: aku je la, kureng cheese² ni ::

: yg ni plak lakiku yg order ::
:: ekceli aku selalu tenguk blog Lily ni ::
:: so mmg ada baca la entry psl Uncle William ni ::
:: tk sangka plak malam ni derang ajak gi makan kt sini ::
:: mekasih la kt shah ngn lisa ni ::
:: hehehhehhehe ::

:: kalo kt atas td aku kata aku kureng gemar ngn cheese kan ::
:: sbb aku tk tahan ngn rasa muak cheese ::
:: tp bila makan pasta mushroom ni ::
:: aku tarik balik kata² aku ::
:: mmg sedap giler ::
:: rasa nak makan je sme ::
:: giler ganas aku ni ::

:: yg ni plak roti hawai ::
:: faiz dan bininye order ::
:: aku tk rasa pon ::
:: perut dh padat ngn air tembikai laici ::
:: ada lagi roti apatah namanya ::
:: ada tuna, ketam dan cheese ::
:: yg tu pon sedap gak ::

:: haaaa... yg ni aku yg order ::

:: ekceli aku ternampak ada mamat meja sebelah tu makan megi goreng ngn udang beso² ::
:: so aku mcm mengidam la ::
:: tp aku tknak guna megi ::
:: aku nak gantikannye ngn mee kuning ::
:: bila tanya kt unkel, dia kata try mee perut ikan ni ::
:: kalo tk salah aku, tu la namanya ::
:: ya ampun, sedap gile tk hengat ::
:: aku duk makan mee tu smbil tangan kopek udang, udang ketak, ketam ::
:: banyak giler perencah dia ::
:: patutla sedap sehingga menjilat jari ::
:: yg pasti lepas ni bleh la dtg lagi bawak family aku plak ::

:: lepas makan minum sme, last sekali order teh tarik ::
:: gile pekat teh dia ::
:: tp mmg 'kaw' la ::

p/s : kengkawan, jum kite pegi lagi eh!



~Life are too short and friends are too few~

6 comments:

Miss Reen said...

uih...kalo aku order..nak makan mesti tak abes...tangki aku kecik je ar...
sumer cam stok bebeso je..

Zura said...

tau pon..
sendat sluar aku tau..
tp pasta mushroom mmg sedappp..
mmg tk rugi la makan kt sini..

hUmmY said...

x ajak pon!

:(

BurungBelatuk said...

fuiyo lasagna daging,penuh gle kuah dia woo...add tmpt tu bg kat aku leh?slurp,tangkap leleh dah...

MOLY said...

hai zura .. this is my first time dtg sini ...

tatau pulak u ada link i .. tq !!
nnt i link u balik k ..

sedap kan semua makanan yg ada kat william ?? x nyesal kan ??? tau x pe ... :D

next time try yg lain .. sbb kalau makan amik byk cheese nnt cepat muak dan cepat kenyang ..

take care !~

Ezna said...

Uih dabommm nya food dia..katne tu weh??jum kita set² hari g sana makan² huwaaaa aku sker cheese .. nyum nyum

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails