T-shirt family

Lama jugak aku tk hapdet blog ni.. asik je bizi kebelakangan ni.. so..dua minggu lepas aku ada ternampak beberapa tiset yg menarik perhatian aku kt satu fotopages ni..
aduhh..amat berminat aku tenguk corak² yg ada.. dan sesuai utk semua org..
kebetulan plak pada krismas lepas aku bercadang nak bawak family pergi ke Taman Desa Waterpark.. so..ok la...
aku pon menghubungi tuan punya pages ni melalui YM..
bincang punya bincang...pilih punya pilih..
dapat le corak yg agak segera...dan cantik (tu yg penting)..


tapikan yg sedihnya :(( .. pada ari 25hb, krismas tu si Zuhairi plak kena cacar air ..... arghhhhh... tensen btol.. tk dpt nak tayang baju baru.. nk buat cemana kan... pakai je la duk kt rumah...abeh cite..si adik pon pakai la...sambil muka tompok²putih sana sini..

aku amat suka ngn tiset ni.. sebab bila aku tanya pada yg membuat tiset ni, dia menjahit pakai tangan aje.. tk guna mesin.. perghhh... mmg memerlukan kesabaran yg tinggi utk menjahit serupa itu..dan bila pakai jahitan tampal mcm ni... tiset ini akan tahan lebih lama dari kalo kita guna cetakan.. .. ye la...anak² aku tu kan lasak.. setakat cetak² ni...sekejap je la baju tu bertahan.. ada je tangan yg gatal pi kopek ..

haaaa.. kalo korang berminat... kat bawah ni aku sertakan url pages dia.. korang bleh usha pelbagai jenis corak yg ada kt sana.. sngt cantik dan menarik..


~Life are too short and friends are too few~

3 comments:

~vaniLLe~ said...

aiyyooo..canteknye tiset... rase cam nak buat gak... :P cute banget...

Miss Reen said...

canteknye baju..
rasa cam teringin...
tp utk aku sorang?
cam kelakar plak nak pakai sesorang..
muekekeke

Ezna said...

hehehehehehe cute la t-shirt tu..lorrr kena cacar air ke?tu la..ko len kali nk g desa waterpark, tunggu aku abis pantang dulu..bleh g sesama..kan tak memasal tergendala planning mandi manda hahahahahhaha *wink*wink*

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails