Tag again.


:: Sekali kena tag daaa ::
:: ok kali ni aku telah di tag oleh vanilla ::
:: rajin btol dia ni tag aku ::
:: huhuhuhu ::


1. Do you think you're hot?
ye kot.. hot like cili peppers.. hehhehe..

2. Upload your favourite picture of you!

3. Why do you like that picture?
nampak macam aku tengah bahagia sngt..!
bersama dengan orang² tersayang yang aku sanggup pertaruhkan nyawa aku..

4. When is your last time you ate pizza.
pizza? aiseh.. sudah lama la tk makan pizza..
kena gi makan la camni..
isk..

5. The last song you listened to?
lagu Stacy yg masuk ke final Muzik-muzik..
mabeles lagu itu..

6. What are you doing right now beside this?
tengah kekemas umah, siapkan anak²
sat gi nk kuar gi temankan adik aku soping baju baby
maybe kt Ikea dan One Utama

7.What name would you prefer beside yours.
errr..
Misha?

People I tag.
nak kena tag gak ke?
ok²

1. Ezna
2. syam
3. puad
4. siti kotak
5. shah iskandar


8. Who is number 1?
my fren yg baru je sekali jumpa
tu pon time open house raya lepas

9.Number 3 is having relationship with?
ngn gf dia la
hik hik hik

10. Say something about number 5.
seorang yg kelakar, mudah mesra tp agak perahsia
(dan aku dh tau apa nama sebenarnya)
hahahhahaa..

11. How about number 4?
sngt berbakat dlm bidang fotografi
mudah mesra

12. Who is number 2?
my fren yg sama² berkongsi suka duka
hik hik hik

~Life are too short and friends are too few~

4 comments:

Ezna said...

Hehehe kena tag la plak..

nasazfrog... said...

zura ni blog pertama tau aku masuk sejak aku cuti bersalin aritu... seronok plak aku baca blog ko neh.. lam pantang pun ader hati nak berblog tu beb... cam gian plak aku....:)

Mya said...

lagu stacy yang pegi final juara lagut? ah.. lagu AKU STACY eh? sy suka sgttt lagu tu.. very catchy kan?

Zura said...

nazafrog: ala , kalo laptop sbelah katil je..pesalahnye.. cepat2 le letak gambo baby bebanyak.. hehehe..

Mya: rasanya tu la lagunya.. sedapkan lagu tu..

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails