Sg. Gabai

:: mesti ramai yg jeles tenguk pic² aku ni kan ::
:: wajib ku tayang .. oke! ::
:: spt yg korang tau ahad lepas aku join member aku si Reen ni ke Sg Gabai ::
:: aku pon tkde buat apa weekend tu ::
:: so bila si Reen ajak, aku pon rasa gumbira la ::
:: ye la .. agak lama gak aku tk pergi mandi sungai ::
:: last² dulu pon aku rasa taun 2001 ::
:: tu pon ngn kisah cinta lama aku la ::

:: aku ingatkan tkde la tinggi mana nye nk naik ::
:: hah.. sekali tenguk ::
:: smpai krem betis, kaki dan perut aku ni ::
:: dalam hati siap berdoa² "bila la nk smpai ni" ::
:: tapi bila smpai kt atas dan tenguk suasana ::
:: perghhhh!! ::
:: aku puas hati la dtg ke air terjun tu, biar pon ianya memenatkan dan membuat aku semput ::
:: sampai² aje aku tenguk si Reen dh tukar baju ::
:: Casper dh bakar jagung ::
:: wah.. bestnye kalo dpt bbq camtu selalu kan ::
:: hik hik hik ::
:: perut dh kenyang, baju dh tukar, apa lagi ::
:: Jum Kite Serbbbuuuuuuu !!! ::
:: burr...burrrr...burrr.. sejuk weh ::
:: puas weh aku main sliding kt atas batu² berlumut tu ::
:: walaupon pada mulanya hati aku cuak ::
:: aku takut bila dh smpai ke bawah tu ::
:: aku kan tk reti berenang kan.. dah tu plak pelampong takde ::
:: ngeeee ::
:: tapi utk memuaskan hati aku.. aku cuba gak ::
:: yiihhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ::
:: aku sukaaaaaaaaaaa!! ::


:: korang tenguk la kitorang sliding ::
:: mesti jeles kan??? ::
:: nanti kite pergi lagi eh Reen ::
:: yang besh nye tk kira la ko sapa, bangsa apa, kenal ke idak ::
:: tolak tetap tolak ::


:: oh ye.. rupanya derang sambut sekali ngn besday Kos dan Min ::
:: ramai sungguh team Stacy's Fren yang pergi ::

:: Happy Birthday En. Kos ::

:: antara pic² yg diambil ::

:: indah sungguh kenangan ::
:: wajib pergi lagi camni ::
:: p/s : entry lepas ni gambo makanan plak ye ::
:: hehehehehe ::


~Life are too short and friends are too few~

1 comment:

hUmmY said...

mandi ctu mmg bes aa!

lame btol da x lpak mandi kat langat!

laux dlu..

teap2 minggu pegi!

phew~

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails