Sg. Gabai part 2

:: ada cite lagi ::
:: korang tenguk la ::
:: gigih ok auntie ni tiup arang² tu ::
:: dh macam gaya orang dedulu plak ::
:: hehehehe ::

:: tapi auntie ni ngn hubby dia mmg sempoi ::
:: sonok aku tenguk derang bleh ngam ngn kamik² yg masih muda remaja ni ::
:: cewaaaahhh ::

:: selamba je kan aku curi pic Riana ::
:: ya ampun Riana, jgn marah aku yer ::
:: ni adalah ikan bakar, sotong, sosej yang kami bakar utk santapan ::
:: lazat kan ::

:: Pape pon aku tetap setuju mengatakan ini adalah gambar yg terbaik pernah aku tenguk ::
:: syabas Riana ::
:: cantik gile ::


:: sedap gile sotong ::
:: walaupon aku tk makan, sempat la aku rasa sket kat pinggan Reen ::
:: tp memang sedap sbb ADA ORANG YG TOLONG BAKARKAN !!! ::
:: hehehehehe ::


:: jagung my peberet ::
:: tapi kalo time ni sapu sket ngn mentega ::
::perghhh ::
:: sure lagik sedap kan ::
:: pastu letak sket garam ::
:: (kena cari pasar malam camni) ::
:: selain dr yg ada dlm pic² ni kitorang ada mee goreng, roti saden mabeles, pisang goreng panas, nasi lemak cenonet dan etc² la ::


~Life are too short and friends are too few~

3 comments:

@xiM said...

best wooo ketam udang sotong bakar tuh!!!

13may said...

whoaaa...best best!

Salam Aidil Adha :)

hUmmY said...

kecOq ailioq den!

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails