Window shopping


A
ri jumaat aku terpaksa amek MC sbb aku rasa tahap kedemaman aku makin teruk.. lallallalla..tambah ngn batuk lagi...adoyai..cecepat makan ubat (aku tipu je tu)
malam tu balik je dari Sunway Lagoon, kitorang pakat tido terus aje.. tetengah malam aku mcm biasa la.. kurang nk tido kalo anak² aku ada kt sisi.. aku raba dahi adik, adeyy..panasnye.. demam seh anak aku ni... tenguk² laki aku pon mengerengkot gak.. aik.. demam jugak..
wahhh.. cecepat aku kejutkan laki aku, soh dia makan ubat, pastu suapkan adik ubat... then nk sambung tido.. aku dh rasa payah.. aku tnguk tv, sekali cite Labu Labi la.... layan..........ZZZZzzzzzz

Ari sabtu kitorang jalan² kat One Utama... saje je nemankan orang pregnant ni berjalan.. sesambil mencari barang2 utk baby.. adeyyy.. tk reti letih ke mak budak ni.. aku yg tengah demam ni.. smbil melayan kerenah anak² (kesabaran tahap dewa tau) adik yg demam kekura tu pon aktif gile.. lari sana sini.. masuk semua kedai, siap main sembunyik2 kt cecelah baju.. adoiii..aku dlm hati dh doa banyak²... cepatla laki aku smpai (dia abeh kije pkl 5).. hanya dia sorang je yg tau cemana nk kontrol keaktifan adik tu..

Aku suka nengok menatang ni.. walaupon aku bleh naik sebenarnya tapi aku maluuuuuuuu... tkan le aku nak naik koooo.. mau patah tayar roda tu nanti.. anak² aku dh dua round naik menda ni.. tk kisah la... janji meka hepi kan..!!

mish yu so much la dear


~Life are too short and friends are too few~

No comments:

Cuba korang baca balik post yang ni plak..!!

Related Posts with Thumbnails